Saturday 30 July 2011

RAINBOW KEK

Salam semua...

fuhhhhh dah lama aku xupdate blog yea, ermmm bukan apa keadaan semasa yg sesungguhnya bz(mcm bz sgt)...actually bz dgn keje opis dan keje part time(mata duitan)hahaha....mood nak update pon sebenarnya hilang sb pic2 yg kastemer oder dah hilang disebabkan lappy aku dah sakit,mmg xdpt selamatkan lg pic2 tuh seme....huhuhu (sgt berdukacita)....

jom layan oder yg masih dpt diselamatkan gambar nya...nie oder dari my opis mate Aisya sempena birthday puteri tunggal beliau "Puteri Nur Ain Qistina"...(esah,bila nk tambah umat Islam nie, sian nana nk adik)...

Aisya oder Rainbow Kek tuk dibawa ke taska Qistina,kat mana dun tanya haku taw sb aku mmg xtaw hehehehe..kali sindrom kegatalan agak tinggi jadi dgn sengaja nya aku edit kan gambar kek bersama birthday gurlz yg chumel.....


chumel x birthday gurlz yg montok...ehhhh jgn xcaya yg nana ni dah pandai diet macam mama nya (mati aku sb pn esah akan tgk blog nie 10x sehari sebab terliur dgn kek aku yg lazat berkrim nie...betoi dok esah :) )



No comments:

Post a Comment